-

Godmorgon sötnosar!
Sovit gött? det har iallafall jag och jag fattar inte varför jag är uppe nu heller, jag kunde ju sovit minst en timme till. Men nejnej, jag ställde kl på halv 10 och verkligen sprang upp till duschen. Och nu sitter jag här och tänker..nu kunde jag legat och sovit! Men idag ska jag iallafall till Tuve och umgås lite med Kicki och Simone. Vad vi ska göra har jag ingen aning om faktiskt, men det blir säkert skoj! Och nu hoppas jag att jag hinner med 17 bussen för den går nämligen 12,47 ifrån stan och jag är där med min buss den tiden. Men dom går ifrån samma hållplats så det hinner jag nog. Sista sommarlovsdagen idag, känns skit! Men börjar imon vid 2 så det är nice.
Men nu ska jag ta och göra mig en god frukost! hörs senare!
Puss hjärtegull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback