-?

Hejsan göllungar!
det blev ingen riktig rubrik till detta inlägget och varför vet jag inte, men jag är inte på ett så jätte bra humör nu faktiskt..är väldigt nere iallafall..och det är sjukt jobbigt. Men jag hoppas seriöst att det känns bättre imon. Men iallafall, nu tänkte jag berätta vad jag har gjort idag. Och min dag såg ut på följande sätt, jag vakna upp och kände idag ska jag inte göra ett skit för jag mådde jätte dåligt då. Har nämligen inte käkat något sen lördags, kan det ha med det och göra? Maybe! Men idag har jag iallafall städat mitt rum och sen kom cissi hem till mig så satt vi bara och dega, hon berätta om skolan och massa sånt. trevligt, sen gick vi ut och kolla lite i Utby! trevligt iallafall :) Nu ska jag försöka få i mig något och äta.
Skriver senare om jag inte har hunnit decka(somnat) innan!
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback