-Äntligen!

tjenixen göllungar!
Vill bara börja med och säga att jag mår så jävla mycket bättre idag! Eller nu iallafall, imorse vad det inte så roligt! Men det har löst sig med en del saker nu.
Men vad har hänt idag, jo dagen börja med att jag och tina åkte till U-mottagning, vad vi gjorde där är hemligt. Men iallafall, allt gick bra! Sedan åkte vi till allum där vi mötte hennes mamma och hennes bror! Hon skulle lämna in sin mobil. Sedan tog jag bussen hem till Cissi och vi gick runt i Utby, och satte oss på berget då Cissi ser Triumfglass och helt plötsligt säger hon att hon vill gå dit och köpa glass(För er som inte vet så ligger triumf i Sävedalen alltså andra sidan) Söt är hon! men vi traska dit. Men jag skulle köpa mat på Ove's gatukök. Så det blev så för mig! Men åt knappt något! Men det är det jag har gjort idag, trevligt var det!:) Tack för att ni ställer upp!
Nu ska jag gå och äta glass^^ Hörs senare!
Puss♥






Cissi & Hanna är oslagbara tillsammans!<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

åååh söt du är gumman<33 lätt att vi är=D ställer alltid upp vettu<3 hahah gjorde ignet att du inte åt upp allt;) maten tog ju endå slut;)nån annan var ju hungrig;D

2009-08-19 @ 14:01:07
Postat av: melanie

fina bilden:)

2009-08-20 @ 15:47:31
URL: http://www.improveme.se/melaniie
Postat av: Hanna!

Sv: Cissi.. haha jafaan, bra att ngn äter mat iallafall:D

2009-08-21 @ 01:22:45
Postat av: Hanna

Sv: Tack så mkt melanie:)

2009-08-21 @ 01:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback