-Bio!

Hellu! Som jag tidigare berätta idag så skulle jag på bio, och det var jag faktiskt. Jag och Cissi bestämde oss för att kolla på en film som heter " Drag me to hell" och det var ju verkligen inte den bästa film jag har sett. Blev faktiskt lite besviken. Den var så överdriven och så falsk vilket gjorde att man mest satt och undra när filmen var slut. Och det gjorde ju filmen bara ännu mer segare än vad den redan var. Men till slut var den slut. Äntligen! Men övrigt idag så har jag bara varit med min gooa kompis Cecilia och som vanligt har vi lika skoj! Fast idag var du väldigt seg gumman. Men men,gillar dig ändå!
Vill ni veta en sak... Jag vill ha LÖRDAG nu! tror det finns fler som vill det, men nämner inga namn. hihi!
Puss ♥




Cecilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback