-En underbar helg!

Hejjsan Bloggen!
Förlåt för en dåligt uppdatering, MEN jag har faktiskt inte haft den tiden eller orken att sätta mig vid datan. Jag har liksom haft fullt upp. För i Fredags så var jag i Torsland och Tuve.. Sen lördag var det stan och jag hade fest. Söndag var det match och rix Fm och jag var dålig. Så jag hoppas ni förstår!
Men nu ska jag berätta om den UNDERBARA festen jag hade i lördags, allt var perfekt! Alla hade skojj, ingen kände varandra typ. Utan det var jag som kände alla, nästan! Jag hade iallafall göööö trevligt! Tack alla(L) Ni är bäst!
Men nu lägger jag in lite bilder ifrån helgen så ni får se istället!:)
Vi hörs senare!
 Puss ♥















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback