-Förlåt!

Hejhej bloggen! nu var det ett bra tag sen jag skrev och det har jag en anledning till varför jag inte har gjort det, för det är nämligen så att jag har vart på Gotland i 10 dagar och då hade jag inget internet så hade inte tillgång att skriva något. Men jag hoppas allt är bra med er, med mig är det gö bra. Men jag är skit trött. Sov endast 4 timmar inatt, har ingen aning om varför men hoppas jag sover bättre inatt!
Iallafall, jag var då på Gotland med min underbara Cissi, och det var så sjukt skoj, allt var perfekt! Skulle lätt kunna stanna ett tag till, men men. Nästa år så åker jag tillbaka! Hoppas bara Cissi pallar det!:) hehe!  Men hennes landställe ligger på Faludden som ligger en timme ifrån Visby. Jämte burgsvik om någon vet vart det ligger! Mycket folk var det också, extremt snygga killar också! Vi hade våra raggningsknep. Fast vi gjorde bort oss också. Ännu mer lyckat! Men nu ska inte jag sitta och tråka ut er med vad vi gjorde för det kommer ta flera timmar. Utan jag slänger in lite bilder,skulle lagt in en video som jag har gjort men den funkar inte.
Skriver senare! Puss






Tack för allt Gumman!:)<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

ååh tack själv gumman =D de är klart jag står ut med dig en sommar till vi hade ju de underbart=D längtar till nästa sommar hahah då jävlar får kyrk killen se upp asså;)

2009-08-02 @ 00:32:43
Postat av: Hanna

Sv: Aah det är gö bra det du:D. jafan, nästa sommar kommer bli ännu BÄTTRE :D ohja! han kommeer bli rädd. haha:)

2009-08-02 @ 15:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback