-Go kväll!

Sitter nu här i sängen i min ensamhet, kanske mysigt ändå! En film och sköna kuddar så funkar det allt. Sitter också och lyssnar på det underbara regnet som man "älskar" och det regnar ju inte bara lite utan det spöregnar!
Min Underbara Cissi gick hem för en stund sen. En Trevlig dag med henne faktiskt. Vi gick runt i stan och kolla lite, hitta faktiskt en del kläder. Väldigt nöjd med mitt shoppande idag. Sedan kom hon hem till mig och vi satt och kolla på film och prata om hur jävla mycket vi saknar Gotland! Det är sjukt, men vi har redan börjat planerar nästa sommar och den kommer bli ännu bättre!

På tal om ingeting, när jag och min familj satt och åt middag förut så satt vi och prata om människors utseende. I och med att jag är kort så får jag rätt många blickar emot mig. Men min bror fick mig att börja inse att dom endast kollat för att dom själva inte har något bättre. Och att jag själv ska tänka på att jag egentligen inte kan göra något åt min längd, för det kan jag seriöst inte göra. Så jag förstår inte varför folk tittar så som dom gör?! Men min bror gav mig en mening med att jag ska vara nöjd med min längd.

Men nu ska jag kolla på en film ( P.s I love you) Sen sova! Skriver imon.
Puss

Bild: Hanna & Cecilia Gotland 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback