-Ingen rubrik!

Hallojsan! allt bra med er? med mig är det väl sådär. Men men. Min dag idag då, allum en stund med mamma. Hittade endast en Sjal och en Bh. Var tydligen inte min shopping dag idag. Lite trök nu när man har pengar. Men det kommer :) efter det så var det Match på Ullevi Ifkgöteborg-BK häcken. Matchen sluta 2-2. Rätt nice. Sen skulle jag, Malin och Josse jobba. Trååk var det:(. Men allti lika skojj med dom:)
Vad händer imorgon? ingen aning faktiskt! Tar dagen som den kommer :) Men nu ska jag se på film, puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa ett liv istället för att förstöra andras tack!

2009-08-04 @ 00:08:41
Postat av: Anonym

Sv:Ursäkta?

2009-08-04 @ 00:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback