-Jag är Kär!

Godmorgon!
Nu ska jag berätta...vet inte riktigt vad jag ska berätta. Men iallafall, vad händer idag(?) Jo, jag ska träffa Cissi som jag inte har träffat på över en vecka. Katastrof är det! hehe. Nej men vi ska nog gå på bio idag, men vilken tid eller vilken film det ens blir har jag ingen aning om. Men trevligt kommer det iallafall att bli. Kanske tar en sväng till Gbg kalaset! eller kulturkalaset som det nu heter, fattar inte varför dom har ändrat namn. Fjantigt är det iallafall(: Men men, nu ska jag hoppa in i duschen.
Just det, angående min rubrik, nu ska jag berätta.. Jag har gått och blivit kär i en låt! Sitter och lyssnar på den hela tiden.

Akon-keep you much longer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback