-Kändisar!

Jag börjar bli riktigt trött på kändiskapet, asså jag menar..hur många av alla kändisarna har inte gått in i väggen. Titta bara på Mischa Barton så grymt söt hon var innan. Men NU vad har hon gjort egentligen, förstört hela sig. Pga lite knark och alkohol. Vem vill kasta på sitt liv pga sånt?! Men jag menar också, det finns säkert många kändisar som har blivit det pga sina föräldrar, men hur synd är det inte om dom som inte vill ha den publiciteten? Folk som kanske inte inte vill vara den "stora stjärnan" dom kan ju inte välja. Men liksom ALLA kan bli kända på ett och annat sätt men det är ju bara om man vill synas, men alla vill ju inte synas. Många trivs med sitt liv med familj och bo i villa. Men det känns nästan som att bara för att man inte är en kändis så är man inte lika mkt värd. Dom har mkt pengar o.sv.  Men jag tycker helt seriöst att vi såkallade "Normala" människor är så jävla mycket bättre. Vi går inte under bara för att vi inte kan köpa en tröja eller vad det nu är. Vi lever livet. Vi kan ha roligt fast pengar eller kändisskap är inblandat! och en sak jag stör mig så jävla mkt på, det är om en kändis gör ngt t.ex. slår en annan, då står det i tidningarna dagen efter. Men om en Amtöra slår ngn så döljer man vem det är och sånt. Dagens samhälle!

 
 
Skillnad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback