-Känslor!

Gokväll bloggen!
Min dag har inte direkt vart den roligaste p.g.a vissa saker som har hänt. Bland annat inställda lektioner som man inte vet om, och utlåst ifrån sitt egna hus. blablabla. Kan gå igenom en hel del som har hänt idag faktiskt.
Och jag är riktigt trött ska snart lägga mig för börja 8 imon igen! Bara att bita ihop.

På tal om ingenting...Mina känslor börja bli riktigt svajiga nu asså. Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad ni känner aa, allt sånt. Jag har börjat bli riktigt osäker på ALLT! Och det gör mig så otroligt depp. Visst jag har min goa underbara vänner som gör mig på gott humör. Men när jag kommer hem så blir det som att man stänger sig inne ifrån allt. Man kan inte koppla sig till någon eller något. Och det är nu jag känner att jag måste göra saker hela tiden för att inte få uppleva denna känslan hela tiden vilket är grymt jobbigt. För jag har inte alltid lust att göra ngt. Ibland har jag en tanke av att detta kan beror på en människa, som varje ggn jag ser ngt så känns det som om jag blir svart/avundsjuk aah ni vet. Och jag vet inte varför det blir så. Men jag vill inte ha det såhär. Jag längtar efter ngt men finner inget svar! Varför just jag!?

Men nog pratat om detta asså, jag ska ta och lägga mig i sängen och försöka sova bort det! Vi hörs imorgon mina hjärtegull!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha nej de kan jag inte :P

2009-08-28 @ 00:55:46
URL: http://patriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback