- Livets goa stunder!

Hallloooj bloggen!
Hur står det till? med mig är allt kanon, väldigt bra. För imorgon fyller jag år :D! Lite glad för det faktiskt, men ändå inte! Men men, den ska typ firas på Borås Djurpark med kusinerna och moster, det blir säkert gö trevligt! Men men, nog tjötat om det. Tänkte berätta om vad som har hänt idag, jo idag var mina kusiner här, för dom kunde inte komma imorgon så dom kom idag och typ "fira" mig! Trevligt var det, vad gjorde vi? Jo vi låg vid våran pool typ hela dagen och bada och sola, det var trevligt. Inte ofta man träffa Frida Och Felix ( Kusinerna). Sedan begav jag mig till Lemmingvallen och mötte upp Malin där, vi skulle se när Niklas (Hennes pojkvän) spelade match. och han fyller år idag, Grattis Nicke!:) men nu sitter jag här för mig själv och funderar på om jag snart ska sova, ska nämligen upp 8. Men väntar nog ett tag.
Men hare bra, skriver senare eller imon och berättar om min födelsedag!
Puss
Bilder ifrån dagen!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback