- Mamma?

hallojsan gullungar!
Hoppas verkligen att allt är bra med er, med mig är allt toppen förutom att jag har en klump i magen för att skolan börjar imon. Men men, det kommer la bli bra, hoppas jag! Men idag har jag iallafall gjort en del, jag åkte hem till Simones farmor för Simone och Anton(simones kusin) var där:) Han träffa snyggingen André också! Men jag och simone tog ut Anton på en lång promenda för han skulle sova, så vi gick till Eriksberg och satte oss!:) Sen åkte jag till kviberg och kolla när kusin spela fotboll, dom vann, SÅKLART!:) och nu på kvällen gick jag ut med Cissi och Kostet på en promenad, skit trevligt! Måste bara berätta en sak, när jag och Simone var ute med anton då och gick så körde jag barnvagnen..då kom det fram ngn människa och gav mig en broschyr och börja prata om hur svårt livet kan vara och skit! Antagligen trodde hon att jag var mamma! Men så såg min dag ut iallafall:)
Puuuuss




Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin blogg du har! :) lite svårt att läsa texten dock för den är så yttepytteliten.. hihi. puss och ciao!

2009-08-24 @ 22:38:21
Postat av: Hanna

Sv: Tack så mkt!:) Jo jag har hört det av många, men det är inte så lätt att anpassa sig till alla, för alla har olika versioner i datan ;) men ska försöka fixa det :)

2009-08-25 @ 10:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback