-Mysigt!

Helluuu sötnooosar!
Då var det söndag idag och jag har fortfarande sommarlov, kan ni tänka er? Helt otroligt. Fast jag börjar ju på Tisdag och jag har inte fått världens bästa schema heller. Sämst är det! Men jag får njuta av sommarlovet i 2 dagar till sen drar det igång på allvar! Igår var det Lördag och vad gjorde jag då, jo jag var med Cissi och vi gjorde la inte så mkt. Satt på altanen och snacka. Sedan på kvällen var vi med Jennifer,Kostet,Nicke & Filip  Det var mys mys, vi var hemma hos Cissi och kolla på Saw 1! Kan ju säga att dom kan skapa en ny scary movie film, fyfan! Dom är så elaka. Skrämmer skiten ur än! Vi gick la hem vid halv 1 haha och efter att Nicke nästan var hemma så kom han på att han hade glömt sin mobil hos Cissi, stackarn! Men det fick han för att han har vart så elak! haha!:)
Ne men nu ska jag gå och duscha för jag och mamma ska till Allum sen! Hörs senare!
Puss!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback