-Operation!

Godmorgon Sötnosar!
Hoppas ni har sovit gött, det har iallafall jag gjort. Fått sammalagt 15 timmars sömn denna helgen inte bra asså! Men vad tusan lever bara en ggn. Enligt mig då! Men iallafall, kl är nu halv 7 när jag skriver detta och jag ska snart åka till Sahlgrenska för idag ska jag opereras. För er som inte vet vad jag ska opereras så är det läpp&gomspalt (svårförklarat) så tänker inte sitta här och förklara vad det är. Men det jobbigaste av allt är ju att jag INTE får äta ngt förens EFTER operationen & jag är nämligen gö hungrig och det var jag redan igår. Lyckat!
Just det igår..igår var jag i stan med sötnosen Malin vi gick runt och kolla i affärer och åt på paprika, testa en ny baguett (Kyckling & Curry) Mums,säger jag bara! Egentligen skulle vi gå från stan till Gamla Ullevi, men vi kände att det var onödigt att sitta i stan i typ 2 timmar när vi istället kunde åka hem imellan och sen tillbaka.
Och matchen den var KANON! Säger bara IfkGöteborg(L)  Det var riktigt Underbart att kolla på den matchen.
Men men, nu ska jag snart åka. Men ni får ha en gö bra dag! så skriver jag senare hur det gick.
Puss


(Malin På paprika!)

(Ifk Göteborg!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback