-Över ett år sedan!

Vid den här tiden igår alltså.. den 22 Augusti satt jag vid datan, och helt plötsligt är det ngn som skriver till mig på facebook(nämner inga namn) och denna personen vill säga förlåt för allt den personen har gjort under ca 1 års tid o.s.v  Som hon/han sa till mig var att den inte vill försöka komma in i "gänget" igen men jag fattar inte, varför skriver man till en person som man typ har förstört så mkt för över ett år efter? och det finns inget såkallad "gäng".
 Du fortsatte hela tiden fast man sa till dig, du var riktigt omogen! MEN jag har lagt allt bakom mig, ALLT som var på den tiden,Visst jag saknar det som var, men jag saknar inte dig för 5 öre. Det har vart så jävla bra utan dig.. inga bråk, inga konflikter. Absolut ingeting. Liksom vad förväntar människan sig, att man ska förlåta för så mkt hon/han har gjort. Inte en chans. Och det med att börja umgås eller ens att börja prata finns inte. Det kommer bara bli samma sak igen, och jag orkar seriöst inte börja om. Men en sak som är säker, du kommer inte lyckas komma in igen, för du måste ta dig förbi mig, och det kommer du inte att lyckas med! Du har gjort ditt, du gjorde ditt val, du lyckades förstöra. Men nu när du inte har ngt kvar så försöker du igen. Men nu finns det INGEN som orkar med dig längre. Bara att inse! Tack å hej!

(Varför jag inte nämner namn är för att det inte ska bli för pinsamt eller för att jag inte vill att personen ska ta skada av det, men jag skriver detta för att det är min blogg,min text. Mina tankar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback