- Perfekt!

Tjenaa bloggen!
Allt bra med er? Med mig är det UNDERBART! Egentligen borde det inte vara så, men tydligen. Jag är glad, men samtidigt jävligt trött. Skolan idag då, den var riktigt seg, börja med Skapande Verksamhet. Då skulle vi måla en tatuering som man skulle kunna tänka sig och ha på sig. Blev la hyfsat nöjd med mig. Sen Matten då, fyfan vad jag hatar matten, och ännu värre är det nu när man typ kan allt redan, boken är skitlätt! Men men, skiter jag i då:) Efter skolan så träffa jag Snyggingen André. Vi drog hem te mig och kolla på film och snacka i en evigheeeet! Mys var det iallafall. Vi satt och läste genom en bok som heter "Sex quiz" haha André var ju ganska bra iallafall, sex guru eller vad han nu blev:)
Men nu är jag trött som F*N så ska snart lägga mig för börjar 8 imon vilket betyder att jag ska upp halv 7.
Men jag skriver imorgon. Godnatt sötnosar!


En snygg André!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback