-Skräckisar!

Sitter och kollar på "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" Och det är en skräckfilm . Tror att nästan alla har sett den filmen.
 Men grejjen med skräckfilmer är att jag verkligen avskyr dom. Jag sitter bakom en kudde typ hela filmen, och då fattar jag inte varför jag kollar på dom. Jag känner ju inte på att sitta med en kudde och vara skiträdd. Visst, det är inte på riktigt så varför är jag rädd? Jag har en känsla av att det kan vara för att jag själv tror att  jag kommer att vara med om det. Jag drömmer om filmen på natten. Och drömmar brukar väl slå in? och det värsta av allt är att jag kollar på den på kvällen, och då är det ju ännu värre! Men måste ju bekämpa min skräckfilmsfobi väl?

USCH för skräckfilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback