-Sunne!

Halloooj bloggen!
Nu är det änna så att jag inte har haft orken att upptatera något för att jag har vart i Sunne, och då har man inte lust att sätta sig framför datan och börja skriva när det finns annat att göra! Men jag kan iallafall säga att denna helgen har vart underbar. Man blir en helt annan människa när man kommer dit upp. Allt är så lugnt men det är ändå roligt :) och nu kommer jag inte få träffa min broder på hundra år typ! Få ta och åka upp te han någon helg!:)
Men idag när vi skulle åka hem så var vi grymt nära på att krocka också, shit. Har aldrig vart så rädd. Finns idioter i trafiken som INTE borde ha körkort!
Men på tal om sunne, man har den känslan av att man skulle kunna flytta upp dit, men ändå inte. Jag menar liksom, På vintern kommer vara helt dött där.
Men nu ska jag faktiskt ta och kolla på lite Svensson Svensson Avsnitt. Skriver senare!
Puss puss!

Lite bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback