-Sunne!

Jag är trött! Jag är seg! Jag är hungrig! Jag är irreterad!(?)  Men jag är också..Glad! Och jag vet inte varför jag är glad, men kan det ha med att vi ska upp till Sunne imon(?) För er som inte vet så ligger Sunne i Värmland, och för er som heller inte vet varför jag ska dit så är det för att min bror bor där uppe. Han går på Hockey gymnasium där. Det är ganska soft där faktiskt. Alla känner Alla ställe typ. Men hur mysigt som helst också. Men varför vi ska åka upp dit är också för att min bror flyttar tillbaka dit nu efter sitt sommarlov i Göteborg, sen kommer han nog inte hem förens till julen :( Jävligt sorgligt! Men jag kommer iallafall åka och hälsa på han såklart! Han är helst bäst!
Men nu ska jag inte jag sitta tjöta om det iallafall, jag kommer hem på Måndag eller tisdag med MASSA bilder. Men nu ska jag titta på film. Skriver senare eller innan jag åker imon.
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback