-Torslanda & Tuve!

Nemen tjena gullungar!
Hoppas ni har haft en kanon bra dag, för det har jag iallafall haft. Eller hyfsat iallafall, lite bråk med mamma och sånt. men men sånt som händer. Men fick iallafall bytt min plattång, underbart! Kan jag äntligen börja platta håret igen!
Jag åkte till Torslanda, hem till Simone(klasskompis) Sedan begav vi hos hem till kicki(klasskompis) Som bor i Tuve och där bjöds det på Tacos m.m Trevligt var det iallafall. Nu sitter man här och jag funderar på om jag ska sätta på en film och sova! för jag är faktiskt riktigt trött. Måste vara pigg imon, för då händer det grejjer!:)
Vi hörs!
Puss♥








Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hur lång / kort är du? Hur man nu säger?? :P

2009-08-15 @ 01:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback