-Typiskt!

Var precis på ett väldigt gött humör när min data fucka och mitt inlägg försvann:( aja! men tänker inte skriva om allt, men jadu, jag har iallafall tänkt över det med skolan..Visst på ett sätt kommer det bli skojj att börja igen. Men det med klassen, asså vadfan tänker dom med(?) Jag fattar inte, hur kan man! men iallafall, jag skiter i dom och kör mitt egna. Jag ska satsa mer på skolan nu än vad jag gjorde i ettan och då satsa jag väldigt mkt. Men tråkigt att säga, jag kommer bli väldigt osocial på vardagarna efter skolan. Dels för mitt sjuka schema men också för pluggandet skull. Fredag och Lördag kommer vara fria dagar, så boka upp mig i tid, hehe!
Nu ska jag ta och duscha för ska snart lägga mig! Vi hörs!
Puss

(Lite bilder som jag tog idag)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback