- Vild natt!

Halloooj! 
Hoppas allt är bra med er(?) Med mig är det ju rätt så bra. Fast bakis och trött är ju inte det bästa att vara. Som sagt var ju i Tuve igår hos kicki med Meela,simone,Johanna,Lisa och jag! Skit trevligt! Men sen gjorde vi nog den sämsta saken man kan göra och det var att vi drog till Fotö (ligger ute vid hönö,öckerö) För att Johannas bror hadde folk hemma så vi tänkte att vi skulle fortsätta festen där. Men det tog ju bara oss 2 timmar att komma dit ut. Vi lämna Tuve vid halv 12 och var vid huset 2. Men det sämsta var ju att när vi kom dit så hade ju vissa av dom deckat och skit. Så det blev chillkrök. Min sömn inatt blev 10-20 min. Sämst! var hemma vid 10 imorse!
Men nu ska jag ta och packa för ska snart hem till mina kusiner! får se om jag skriver senare!
Puss

(Lite bilder!)


(Meela,jag och Lisa!)

(jag!)

(Meela & Simone!)

 


(Fotö kl 6 på morgonen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback