Älska eller hata?

Nu ligger jag faktiskt här i min säng helt död efter en lång julaftonsdag! Jag tror säkert att ni flesta har haft en kanon dag, eller har jag fel? Min har iallafall varit helt okej måste jag säga. Fick bra många julklappar iallafall. Men jag tror att hela kvällen spenderades med släkten framför tvn, för att vi spela wii. & Jösses vad roligt det var att spela med sin mormor/far/, farmor & Gunilla. För dem kunde egentligen ingeting men när dem väl kunde ngt så var dem väldigt bra på det.

Imon är det Juldagen, dagen då alla människor ska gå ut på krogen..dem som är 18 eller äldre då. Men jag får stanna hemma så flitigt, nej men jag tänkte faktiskt träffa Simone och umgås lite med henne. Så förbannat tråkigt att allt ska vara stängt imorgon. Men dem får la också vara lediga.

Men det blir tyvär inga bilder ifrån dagen pga att jag fortfarande inte har tillgång till min egna data där jag lägger in alla bilder, mamma blir galen om jag lägger in på hennes data.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback