Andra Advent?

Träningen förut gick så in i helvetes bra måste jag säga, fast det var kämpigt med skönt. Men det har vart värre med mitt pluggande måste jag säga, har typ inte gjort ett skit. Men så blir det när man blir distraherad av annat som finns runt om mig, tex den saken jag sitter och skriver på nu MIN DATA!

Men jag kom och tänka på, det är ju andra advent idag men det känns ju verkligen inte det, nej det känns som om det vore typ September/Oktober eller något iallafall inte December och det gör mig ledsen för jag vill inte ha en jul där det typ är 10+ eller något utan det räcker iallafall om det är frost ute så att det ser ut som om det vore jul iallafall, men ska det behövas så åker jag upp till Kiruna. Eller kanske inte, men snön är viktig under julen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback