En dag..kommer det

Något som jag skulle vilja göra JUST nu är..



..Att spela handboll

Fyfan vad dåligt jag kan må för att jag inte kan springa "runt" där på planen som jag gjorde innan, då jag var så otroligt lycklig. Liksom i över 10 år fick jag spela handboll.. men en dag, en match så gick allt helt snett. En block som förstörde allt, skulle bara stoppa en stooooor tjej men oturligt nog hamna hon över mitt knä, och det kändes som att hela knät gick sönder, minst! Vilken smärta.. och då kände jag just att jag skulle fortsätta att spela för det har jag ju gjort varje ggn jag har skadat mig för jag ville inte känna mig mesig, men jag reste mig upp och hela knät vek sig, då kände jag att jag kunde inte fortsätta att spela. Något var fel, tydligen hade min knäskål hoppat ur led. Men jag hamna bara på kryckor ett tag. Efter det fortsatte jag spela fast jag egentligen inte fick, men kunde inte hålla mig undan.. Men ytteligare en match orsaka min smärta, en tjej sprang med sitt knä in i mitt så helt mitt knä svullna upp och jag fick gå av planen...
operation i April som jag enligt mig själv inte blev lyckad, jag känner inte något resultat ännu idag, utan det gör ont ont ont. VARFÖR JUST JAG?

Just nu känns det bara blablabla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback