etttvåtre..

Måste bara få skriva av mig lite av mina känslor..

Men kan börjar med och säga att jag precis kom hem ifrån ett jävla otroligt jobbigt träningspass, harrejösses säger jag bara, men jag var så jädra taggad också för jag har vart så förbannad idag så all min ilska kom ut idag och det var faktiskt riktigt skönt.


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men det du har sagt till mig har gjort mig så otroligt rädd, nästan skrämmande. Jag förstår inte riktigt, men du måste förstå varför jag blir såhär rädd. Jag älskar ju dig.  
Men samtidigt, det enda jag vill just nu är att ha dig hos mig så att jag bara kan få vara med dig, jag skulle må så mycket bättre av det. Jag är ju lycklig med dig!




bby.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback