Frisören :'(

Nu ska jag nog göra en sak som jag verkligen inte tycker om, & det är faktiskt att jag ska åka till frisören..usch säger jag bara. Jag får panik varje ggn jag är påväg dit, men värst är det när jag sitter i stolen för då är det ju en annan människa som bestämmer över min kropp. Hur hon tycker att det ska klippas osv. Nu dem senaste har jag alltid vart så mesig och typ bara toppat håret, men nu tänkte jag klippa lite till iallafall. Fast verkligen inte för kort.

Efter klippningen så åker jag hem till Simone(Torslanda) och lever livet där, nej men jag ska hjälpa henne med läxorna. Det blir faktiskt väldigt trevligt tycker jag. eller hoppas iaf.


Ha ha ha ha en bra bra bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback