fy bubblan vad jag är bra;)

Jag vet att ni har saknat mig, så är det bara men är man med sin älskling så vill man ju direkt inte sätta sig ner vid datan för att skriva utan då njuter man av att vara med honom så är det bara.

Men vad har hänt denna helgen, jo denna helgen spendera jag med min älskling faktiskt och det var riktigt mysigt måste jag säga. Sov hos honom fredag till lördag och då åkte vi med hans mamma till torp och det var faktiskt mysigt det. lite roligt och vela runt där. Sedan åkte vi hem till mig igår kväll och tjocka oss på chips & dip framför filmen flickan som lekte med elden och jag tror nog att han tyckte att den var bra. Självdå somna jag, som VANLIGT, usch för mig asså. Väldigt elakt. Får ju nästan skämmas asså.


Imorgon börjar jag faktiskt 12.40 vilket är irreterande för då menar jag att jag ska åka till skolan för en lektion, men självklart gör jag väl det. Vem skulle inte göra det liksom? Hallå eller..


Han dendära Pontus..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback