happyhappy ;)

Jag måste vara helt dum i huvudet eller så är jag helt enkelt bara för överlycklig och tar ut all min lycka på att städa hela huset, ah ni läste rätt jag har fan städat hela huset utan någon anledning, det är ju inte klokt! men jag blev samtidigt riktigt nöjd och hoppas verkligen att min mor & far bli glada för det också för annars blir jag riktigt sur men det tror jag inte att jag kan bli för jag har varit glad hela dagen, vet inte riktigt vad det är som har gjort det men det har samtidigt varit riktigt skönt att vara det.

För som sagt skolan har ju inte vart den roligaste, historia provet gick nog åt helvete men det skiter jag i just nu för jag har annat att tänka på än just på ett litet prov som inte direkt avgör så extremt mycket av betyget, bara en liten del. Annars har skolan varit väldigt nice ändå, mycket skratt och sådant. Redovisning i Svenskan också, alla var något nervösa men vi klara det, bra BF2C ni är grymma!

Imorgon är vi lediga ifrån skolan men jag, Simone & kicki tyckte ändå att vi var tvungna att gå på luciakonserten för vår underbara Johanna är ju med där och då kan man bara inte missa det, sedan får vi se om lilla goa xicso(francisco) följer med oss! Efter det blir det stan med flickorna och fika eller vad vi nu ska göra.





<3


Skriver senare, i think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback