Helt perfekt ;)!

Vet ni vad? nej det vet nu inte jag heller.. Men jag sitter faktiskt och kollar på gamla julkalendrar, och det är faktiskt mys tycker jag. För dem är så ju grymt mycket bättre än den som går nu. Och det tycker faktiskt många, till och med vuxna som har småbarn. Men det är la så, Sverige har la inte råd att göra bättre filmer.
Men just nu kollar jag på Dieselråttor & Sjömansmöss och den är la rätt okej faktiskt, väldigt söta!



Men ni kanske vill veta vad jag har gjort i helgen? Nej det tror jag inte, men det skiter jag i, hihi! Nej men faktiskt denna helgen har vart helt crazy & det är många som håller med om det.. Bråk, kärlek allt sådant. En del känslor som har vart inblandat.
Har vart med min Bästaste Pontus, han jag inte kommer träffa på en & en halv vecka nu, DET KÄNNS! Men vi har iallafall haft underbart!


Har ju jullov nu och det är verkligen helt underbart faktiskt, bara vara sig själv & ha grymt kul. Snart julafton men måste ju handla klart alla min klappar först för det har jag ju inte gjort, sucksuck. Men det kommer såklart.
Nyårsafton nästa vecka, vad som händer då har jag ingen aning om, men jag vill gääärna vara med Älsklingen. men vi får la se.




Grrr, grymt sexigt ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-20 @ 19:54:48
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback