I know you want me;)

visste ni att?

att jag är
- Kär!
att jag vill - Träffa älsklingen.
att min senaste kyss - Var speciell som alla andra med Pontus.
att jag lyssnar mest på - Mammas tjöt.
att jag inte gillar - att vara ensam
att min första riktiga kyss - var för ett väldigt bra tag sedan.
att kärlek är - en berg & dalbana
att jag gillar att - cpa:)
att sist jag grät var - förre veckan.
att när jag vaknar på morgonen - fundera vart jag är.
att innan jag går och lägger mig - fixar jag alla mina kuddar så dem ligger rätt.
att idag har jag - klippt och färgat håret.
att jag just nu tänker på - Pontus
att i kväll ska jag - Mysa
att i morgon kommer jag - Få träffa Pontus :D
att jag hoppas - på att jag kommer iväg snart.
att jag verkligen vill - komma bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback