Jag är inte rädd längre..

Som dem flesta av mina vänner vet är att jag har vart grymt rädd för förhållande, bara att gå in i ett har jag vart väldigt osäker på.. och det har jag min anledning till och det jag inte går in på här i bloggen, för jag vill inte peka ut personen och varför jag har varit rädd.

MEN NU..

Nu när jag är tsm med min underbara Pontus, så känns allt verkligen bra. Du är verkligen bra, och jag gillar dig till tusen. Allt känns så rätt med mig. Men jag kan ju fortfarande inte säga att jag INTE har ngn rädsla kvar för det har jag faktiskt. Men den försvinner så fort jag får vara med Pontus, då känns det bra. och det är då man inte vill att tiden ska gå. Utan att tiden ska stanna.

Svik mig inte,såra mig inte..jag är lycklig med dig!


<3

Men nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen för jag ska snart åka in till stan för att jag och min Cissi ska nämligen på bio, vi ska se den New moon. Så det kommer nog bli bra det där!

hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback