JAG VET INTE.

"Hur mkt jag än tänker, hur mkt jag än gör, hur mkt jag än vill, hur mkt jag än försöker så kommer jag ingen vart"



Jag blev grymt besviken på Julkalendern, usch så tråkig den var också.. menar jag saknar dem dära "filmjulkalendrarna" Inte att dem ska vara såhär. Visst nu ska ju dem inte vara relaterade till oss som är liksom över 15 år men jag tycker väldigt synd om dem små ändå. Dem ska visa Mysteriet på Greveholm i Repris!

Idag var jag inte så sugen att skriva på bloggen märker jag och kommer nog inte att göra det heller.. Mer än att säga

JAG SAKNAR MIN BROR!







Kommentarer
Postat av: emma

han saknar er där hemma oxå. han kommer nog till er till helgen :)

2009-12-03 @ 10:29:47
URL: http://eccopecco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback