Mina tårar kan också rinna..

Det jobbigaste med att ha en pojkvän som jobbar natt är att man inte kan komma till han när man känner för det, utan man måste vänta till helgen & ibland kan det kännas grymt jobbigt för ibland vill man bara vara med honom, man vill bara ha han nära ( som just nu ). Men då har man ju något att längta till när man gå i skolan på veckorna, eller? Jo för det är de jag gör.. saknar min bästaste Pontus!

Känns som om jag tjötar om honom varje dag, och det kanske jag gör? Kanske blir för mycket?


Något jag iallafall ser framemot, det är om ca 7 månader..då händer det grejer! Men det bästa av allt är när kicki får sin lägenhet, förlåt kicki men jag kommer nog att bo hos dig då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback