Nördaaar;)

Sitter just nu på soffkanten i vardagsrummet och gör absolut ingeting, eller jo jag sitter och skrattar när folket här spelar wii. Och det folket innebär att det är Pappa, Viktor & Emma som är här på besök i Vackra Göteborg.
Men det ser väldigt lovande ut när dem spelar måste jag säga. Emma är duktig hon.

Men måste försöka göra mig social på ngt nu i 4 timmar, för kl 10 ska jag nämligen ta bussen hem till min älskling. Är där kl 11. Men han jobbar ikväll så han är hemma vid halv 2 så jag får försöka sysselsätta mig med något under tiden jag väntar. Men det gick bra sist jag åkte dit och vänta, så det blir säkert skit bra. Väntar man på ngt Gött väntar man ALDRIG för länge! Usch vad jag saknar honom.

Men nu ska jag nog bli social med med min familj..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback