nu ska det tränas;)

kan man vara med sliten än vad jag är just nu? Nej jag tror seriöst inte det. Usch jag hade gärna velat sova mer idag känner jag men det går ju inte när man måste hem. Sov nämligen hos min darling inatt, åkte hem till honom direkt efter bion.
Bion ja, den var la rätt okej inte som jag hade förväntat mig, men den var samtidigt inte dålig heller, helt enkelt den dög. Och mitt sällskap gjorde det ju bättre min underbara Cissi!

Men denna helgen har vart helt okej faktiskt, sköna dagar, sköna människor helt enkelt MEN för lite sömn men men det är så det ska vara. Och det kändes helt perfekt att få sova hos Pontus inatt, så skönt!

Men nu ska jag dra och träna med mamma, sedan plugga. Blir nog en skittråkig Söndag känner jag!



Han som inte vill vara med på kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback