Olyckor...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/allsvenskan/
article6285639.ab






En hockeykille i laget Örebro drabbades idag av hjärtstopp under en match som spelades mot Bofors, matchen avbröts efter händelsen och kommer att fortsättas på obestämd tid.


Här är en sak som gör mig orolig när min bror själv spelar hockey, killar som bara ramlar ihop på isen utan någon direkt anledning och med det menar jag att dem inte har åkt på någon tackling eller sådant utan dem åker på isen och sedan bara ramlar ihop. Jag menar egentligen kan det hända vem som helst.
Varje gång jag kollar på när min bror spelar så har jag alltid en liten klump i magen för man vet aldrig vad som kan hända, men samtidigt tycker man att det är så jävla intressant att titta på hockey, det finns egentligen inget att oroa sig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback