Snööö, & Stan ;)

 

Just nu sitter jag här på mitt rum! Skriver ett inlägg, äter frulle & det bästa av allt..ser på snön som faller ner på marken. Det har liksom snöat hela natten det är säkert upp mot en 10 cm snö just nu på marken. Väldigt ovanligt för att vara Göteborg nu faktiskt, trodde ALDRIG att vi skulle få någon mer vit jul Men tydligen. 





Om en timme ska jag ta bussen in till stan för att jag ska handla julklappar tillsammans med Simone & Kristina. Det kommer la bli trevligt, vi får la se hur situationen blir, bara vi som kan avgöra. Snöar ju och då kan man inte vara mer än glad. 

Men det bästa av allt med denna dag är att jag eventuellt ska åka hem till min älskade pojkvän ikväll, fast han jobbar men jag kommer la få vänta på honom drygt en timme iallafall. Men det blir trevligt, för vi har nämligen inte träffats på en vardag, men tar la chansen nu när jag har lov också.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback