Sur, surare eller surast?

Just sitter jag faktiskt och pluggar vilket jag inte ens trodde att jag skulle göra idag för att jag nämligen är så jävla förbannat sur. Men varför jag är det vill jag inte riktigt gå in på, utan det tar jag när jag har pratat med personen. Men över till pluggandet, ni anar faktiskt inte hur mycket vi har nu, det är sjukt. Kommer ju vara grymt osocial hela nästa vecka kan jag ju redan vana er om.

Men skolan idag var faktiskt riktigt tråkig, det är så konstigt just nu.. inget är sig likt men därför är det sjukt skönt att det är lov snart då man kan göra vad man vill utan att behöva tänka på att det är skolan. Man bara är sig själv och lever.

Vad har jag mer på hjärtat? jo vi ska faktiskt till Liseberg med mina brudar och det ska faktiskt bli riktigt mysigt om då också vädret håller sig som det har vart idag.



Ett hjärta för er som inte ser.

Tänk på varje individ som finns på denna jord, alla har känslor.. Spela inte ego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback