Tisdag 22/12- 09...?

Det är ju den 22 December idag och det betyder ju att det är 2 dagar till Julafton och 9 dagar till nyår! Och jag känner mig hyper stressad inför dessa 2 SPECIELLA dagar. För jag har verkligen ingen julkänsla så jag vet inte hur julafton kommer att blir, men som sagt..det blir ju vad man gör det till och jag ska verkligen försöka göra det bra. Men Nyårsafton, har absolut ingen aning om vad som händer då? Det står verkligen still i mitt huvud. Men där kommer jag säkert på ngt att göra. Blir säkert skit bra.


Måsta bara säga att igår när jag åkte hem till Pontus, det kändes verkligen bra fast han inte var hemma..jag satt hemma hos honom och vänta på han i ca 2 timmar. Men det gick hur fort som helst(kanske för att jag somna) men sen när han kom så var det hur skönt som helst. Men fast jag var på mitt damp humör, men det förstod han varför. PERFEKT!

Jag tror seriöst att jag har blivit beroende av wii spelet, jag menar mamma köpte det igår och vi har spelat det hela dagen sen vi kom hem, men kan bara inte sluta kolla på det. Det är skitkul! & Erik var även här idag, så det var ju kul att man var lite fler som spela också.


& nu då, jo jag tror att jag ska gå och nörda lite spel igen, hihi! Eller kolla på film? Har inte bestämt mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback