Tråkigt besked eller vadå?..

Nu har det nämligen hänt en otroligt hemsk sak, det är deprimerande till och med. Att en sådan sak får hända på självaste julafton!! Men det som har hänt är att min data har typ krashat, asså förstår ni eller! Men jag har vart jävligt smart för jag har nämligen inte förlorat ngt för jag har alla saker på hårddisk. Så det är lugnt! Men min data! Sorgligt.

Men idag är det iallafall julafton och det känns verkligen inte att det är det, för jag har ingen julstämning och jag försöker lista ut hur jag får fram den. Men på ngt sätt kommer det nog bli bra, hoppas jag!
Släkten kommer iallafall hit idag, efter kalle Anka för jag menar Kalle Anka måste jag bara se, en tradition som iallafall sparas.


Men ni får ha en riktigt bra julafton så skriver jag när jag får tillgång till en data!


GOD JUL Snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback