Trött eller ?

Säger godmorgon till er alla hoppas ni har sovit gott för det har iallafall jag gjort, men jag känner att jag skulle behöva lite mer sömn för jag är för jävla trött måste jag säga. Liksom jag har bara suttit på min säng och inte gjort ett skit i typ 10 min och jag kommer inte vart heller. & min buss går om en halvtimme så jag får skynda på lite nu..om jag orkar.

Men iallafall, jag ska ju till min underbara skolan som jag inte ser fram emot för idag är det en sådan där jobbig dag, prov i Historia första timmen. Sedan har vi svenska redovisning. Men jag slutar efter svenskan idag, alltså halv 2 när jag egentligen skulle slutat halv 4. & imorgon har vi typ ingen skola utan det är lucia firande och våra lektioner efter det blev inställda av ngn anledning. Så vi ska bara på lucia i Aulan imorgon som typ börjar 9.45 och slutar la halv 11 eller något och det känns ju grymt skönt för det betyder ju att efter det så är det HELG! och då ska jag äntligen få träffa min älskling.

Men nu måste jag nog dra mig ska fixa mig och äta lite hade jag tänkt, om det nu blir av är en stor fundering.





Sommaaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback