-Allum,Stan & Backaplan!

Tjatja!
Allt bra med er? Med mig är det sådär.. Berättar senare.
Idag har jag inte gjort så enormt mkt, vakna upp imorse och då bestämde jag att jag inte skulle göra så mkt. Hehe
Men jag och mamma begav oss till allum för att jag var tvungen att köpa lite saker som jag ska ha med mig till Gotland.
Sen så kom vi hem men då bestämde vi att vi skulle åka och köpa ett spel, monopol med kort. Men det fanns inte på Allum, så vi åkte till Stan, fanns inte där, sen åkte vill Till Backaplan och där var det stängt. Så jävla typiskt! Men men, vi får köpa det någon annan dag :). Men över till varför jag mår sådär, det var så att¨när vi kom till Allum så skulle jag gå ner för en trappa, och så var de så halt, och självklart skulle jag halka så jag slog i både armbåge och höft så nu är jag lite blå här och där. Ont som fan iallafall. Men men, nu ska jag gå och äta skaldjur(Krabbor & Kräftor) Mums! Hörs senare! Puss Hunden Tess som vi ska passa nu i 2 veckor! Gö söt:)
 
4 Hårband-Ginatricot!
Lacoste Flippflopp-Stadium
TorrSchampo-HM
Kajal-HM
Klocka-Ur & penn
Tunika-Ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback