-Danmark!

Hellu bloggen min!
Idag drog jag och min familj,kusiner och deras mamma(min moster) till Danmark, vi tog båten halv 10 (morgon) och den tog 3 ½ timme, vi hade grymt trevligt. Skratt och prat under hela resan. Mkt spel också. Vid ett var vi framme i Fredrikshavn. Och det blev faktiskt bara en snabb visit i Danmark, för redan kl halv 3 skulle båten gå hem igen, så vi hade bara en timme på oss i Danmark, men vi hade redan planerat vad vi skulle köpa och göra under tiden. Så det gick bra, trevligt var det också. Sen tog vi båten hem, och där köpte vi mer och bara hade grymt trevligt. Mkt bilder togs under resan också. Men alla kommer jag ju inte lägga ut nu. Men många kan ni se på min bdb också, Hannaaberglund.
Fick köpt en massa saker också, bacardi breezer och massa godis, fast känner mig enormt tjock när jag kollar på det. Men men, ibland måste man ju få i sig lite gottgott,hehe! Imon åker vi till Borås och sen till Landet direkt efter, så det blir inget inlägg förens på Söndag.
Men jag har iallafall haft en underbar dag, tack för sällskapet:)<3
Vill bara säga att jag är grymt glad för att Ifk göteborg är i semifinal i Svenska cupen, 3-1 mot Gefle. Underbart!:)<3


                                En båt mot danmark.                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback