-Det vi en gång hade!

Det vi hade var underbart, det har gått flera månader nu..men jag har ännu inte kommit över dig, förstår inte varför, du har gått vidare, borde inte jag också göra det då. Vill ju också leva, men ingen vet hur jag känner. för jag pratar inte om det längre, men innerst inne så mår jag inte bra, jag har bara inte gått vidare. Men jag accepterar att du lever ditt. Men varför kan inte jag göra desamma leva mitt utan att ha dig i tankarna, drömma om dig och allt vad jag gör. Jag vill, jag försöker, men jag lyckas inte. Jag visste att det skulle vara svårt dom månaderna, men det är över ett halvår sedan nu. borde man inte ha gått vidare. Jag trodde seriöst att jag hade gått vidare, men tydligen inte. Det funkar bara inte. Men måste försöka. Vi var livskamrater, bästa vänner allt man kan drömma om Jag har ett underbart liv, men jag måste bara besegra detta. Det handlar inte om känslor utan bara att ta nästa steg. Men jag är stark, jag ska gå vidare. Jag behöver bara mer tid.
<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Du klarar det!!!

2009-07-13 @ 16:09:42
URL: http://fridajungebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback