-Fjortisar,Pj's och Emosar!?

Just nu ligger jag här och inte gör ett piss, men jag har några funderingar angående Fjortisar,emosar,Pj's. Varför finns dom stilarna, eller en enklare fråga. Varför kalla dom sig detta? liksom fjortis är en ålder,eller det behöver inte vara en ålder heller, men på senare tid har man börjat säga det till 14-åringar. men alla som är över 14 kallar ju ändå fjortisar, varför? och varför ser man ut på det sättet, visst. Alla får se ut hur dom vill.. Men jag tkr seriöst att det är gö fult, riktigt fult, och det roliga är ju att nästan alla ser ut så. Rufsigt hår, gö mkt smink, toffsar och allt vad dom har. Och pj's då, alltså Partille Johnnys, va är det liksom, alla killar ser ju nästan ut så. håret spik rakt upp, 100 toffsar. Alltså alla ser likdana ut.  Jag tkr också att pj stilen är gö ful och jag förstår mig inte på den. Varken fjortisar eller pj's. Vad används toffsarna till, ingeting! Emosar då, liksom  va är det då? svartklädda och svartmålade. Visst, nu får ni inte tro att jag inte tkr att det är okej att se ut så, men varför? va är det snygga i det? och varför säger man så. Osäkra människor är det vad jag tror iallafall.. men men, nu har jag sagt min åsikt om detta, och det kommer detta kommer ni få höra mkt om.
Vad tkr ni om dessa 3 stilar?!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna man ser fortfarande inte vad som står :/

2009-07-08 @ 22:28:02
Postat av: hanna

Vem? men alla andra ser ju..:O

2009-07-08 @ 22:34:34
Postat av: Jennie

Aa men för mig är det skit litet haha :) får trycka upp det på en annan plats för att läsa :S

2009-07-09 @ 12:09:56
Postat av: Anonym

Men man borde ju få klä sig som man vill. Jag menar dessa fjortisar, pjs och emo tycker säkert också att din stil inte är snygg. Smaken är som baken, delad :)

2009-07-09 @ 19:56:45
Postat av: c

fjortis är för det första ett beteende och inte en ålder (kan man tycka att du borde veta som är det själv och dessutom är 17 år) och btw .. partillejohnnysar har ju faktiskt en personlighet! tänk på det

2009-07-11 @ 23:57:23
URL: http://scatlovers.com
Postat av: Hanna

HaHAHAHAHA, sämsta någonsin ju,då känner du inte mig om du påstår att jag är en fjortis.

2009-07-12 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback