-Gothia Cup veckan!

Allt bra med er? Med mig är det toppen!
Nu är Gothia Cup snart slut, bara morgon dagen kvar, och den dagen består av Finaler. Grymt Sorgligt att det snart är slut. För denna veckan har vart så grymt rolig. Fast tidiga mornar och sena kvällar. Men sånt är livet, får man vänta till nästa år igen för då ska jag allt jobba igen! Börja jobba vid 7 idag och sluta 1, ganska skönt. Men jag och jennifer stanna kvar med Kamzol, Philip och Diego. Kamzol och Phlip jobba sena passet så vi stanna kvar och gjorde dom sällskap. gö soft var det:). kom hem och decka direkt. hehe. Men så ska det vara, haha! Imorgon bär det nog av till Allum med mor min för att köpa lite saker nu innan jag åker till GOTLAND och min underbaraste Cissi! Och där stannar man i ca 10 dagar.
Grymt skönt ska det bli, det är ju inte långt man åker, men iallafall något. Behöver jag!
Men nu ska jag ta och kolla på film och tjocka mig med lite chips och cider. Underbart. Vi hörs senare. Puss

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback