-Gothia Cup!

Halloojsan bloggen!
Hoppas allt är bra med er! med mig är det rätt så bra. Har bara en kväll och en dag på jobbet kvar. Underbart ska det bli att äntligen få mitt sommarlov:). Men dagarna går rätt fort nu så det är rätt nice. Men man är rätt slutkörd nu. Börjat tidigt varje dag (mellan 7-8) Och slutat 12,30 eller 22.00 som jag gjorde igår så igår blev det en lång dag. och så gick jag upp kvart i sex imorse och slutar 10 ikväll igen, och går upp samma tid som idag imon igen. Riktigt jobbigt kommer det att bli. Men vad gör man inte, lät förtjänta pengar!:) Vädret är till och från, sol ibland och regn ibland. Men men. Man ska inte klaga kunde ju vart värre. Men men, nu ska jag snart iväg och jobba igen. Skriver mer ikväll:)
BTW har sett dom snyggaste matchtröjorna EVER. Så jävla läckra var dom :O. Pusspuss

Matchtröjorna!
 
En bild från när jag och jennifer gick hem igår vid 10 på kvällen, och det var fortfarande matcher som spelades. I dimma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback