-Gothia jobb & Invigningen.

Helluuu snöggingar!
Allt bra med er? Med mig är det kanon!:)
Första dagen på jobbet idag, för er alla som INTE vet så jobbar jag på kviberg, under gothia cup som föregår nu. Det är grymt skoj. Men att vara parkeringsvakt är inte alltid det roligaste, speciellt när det finns idioter som inte lyssnar. Och folk som tror att dom äger land och rike^^. Lite irreterande, men det har gått hyfsat bra idag iallafall, grymt mycket folk, och det är bara på kviberg som ligger i en liten håla. Det spelas andra matcher i hela Göteborg, Men mest av alla matcher spelas på kviberg och Heden. Finalerna går sedan på Ullevi, värda att se må jag säga. Nu snart ska jag iväg och jobba under invigningen och det ska bli grymt skoj! vi vet inte vad som väntar, men vi vet att det ska vara 52.000 på läktaren. Och vi ska gå runt på planen och hjälpa olika lag till deras platser o.s.v. Men det klarar vi. Men nu måste jag dra mig,bilder kommer senare ikväll eller under morgondagen, beror helt enkelt när jag är hemma. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback